Огляд гри «Outward»

«Outward» – комп’ютерна гра в жанрі фентезі з елементами рольової гри та відкритим світом. Розробкою гри займалася канадська студія Nine Dots, а видавництвом – німецька компанія Deep Silver.

Прем’єра гри відбулася 26 березня 2019 року.

Ігровий процес

На перший погляд, «Outward» виглядає як RPG за типом таких ігор, як «Dark Souls», «Dragon’s Dogma» або «Skyrim» в режимі від третьої особи. В процесі гри ви будете подорожувати з міста в місто, збираючи квести від неігрових персонажів. Ви будете купувати або добувати краще спорядження, використовувати зілля, щоб поліпшити свої бойові навички, і, можливо, навчитися метати вогняні кулі.

Незважаючи на схожі аспекти, «Outward» має зовсім інший вигляд гри, як по хвилинному досвіду, так і за загальними цілями. «Outward» – це гра, в якій хороша їжа для головного героя так само важлива, як і гострий меч.

Найбільшим досягненням гри «Outward» є те, як вона приховує повноцінну гру на виживання під покровом стандартної RPG. У грі ви їсте, п’єте, спите і підтримуєте температуру, поки виконуєте всі квести. Це означає, що ви повинні носити одяг, що відповідає погоді, готувати їжу та напої перед тим, як покинути місто, і знати, коли й де поставити намет на ніч. Навіть якщо ви в пустелі з порожніми руками, ви повинні збирати все, що допоможе вам вижити і створювати необхідні інструменти.

На відміну від багатьох ігор на виживання, які, змушують ваших персонажів спати по 12 годин і отримувати 10000 калорій в день, ваші потреби в грі «Outward» більш керовані. Головний герой буде їсти й пити кілька разів на день, а також добре висипатися, щоб залишатися у відмінній формі. З кількістю їжі також немає обмежень, адже з’ївши менше, ваш персонаж просто повинен буде рухатися повільніше або трохи знизити свою витривалість.

Цей акцент також поширюється на управління запасами. Насправді в грі «Outward» у вас є два головних інвентаря: рюкзак, який можна зняти, і кишеня, яка завжди з вами. У бою ви, швидше за все, захочете кинути рюкзак, так як він уповільнює рух. Але перед цим вам потрібно обов’язково переконатися, що все необхідне є у вас в кишені. У разі, якщо зілля здоров’я або зброя залишаться в рюкзаку, ви просто не зможете ними скористатися, поки рюкзак не буде у ваших руках. Ця невелика деталь показує прагнення розробника зробити симулятор пригод, а не стандартну гру в жанрі екшн.

Коли гра починається, ви беззахисні як ягня проти навіть найслабших ворогів. Вам належить повільно нарощувати екіпіровку та навички персонажа. Щоб взагалі почати займатися магією, потрібно здійснити небезпечну подорож в серце гори, пожертвувати здоров’ям і витривалістю, витратити багато часу й грошей на вивчення нових заклинань. Потім вам належить вивчати і експериментувати поєднувати різні заклинання, щоб зробити їх корисними для використання.

Як і в багатьох інших іграх, «Outward» має бойову систему на основі витривалості. Кожен удар або ухилення зменшує частину вашої витривалості. У разі, якщо вся витривалість закінчилася, вам доведеться поповнювати її в дуже повільному темпі.

Бойові атаки головного героя зазвичай не завдають величезної шкоди ворогам, тому кожен бій затягується приблизно вдвічі довше, ніж потрібно. З іншого боку, вороги часто можуть збити героя з ніг всього лише кількома ударами, і вони, схоже, не обмежені витривалістю.

Висновок

«Outward» – одна з найбільш несправедливих і важких ігор, в які ви коли-небудь грали. Якщо граєте в неї, майже напевно прийде момент, коли ви її просто зненавидите. Хоча гра і має багато корисних моментів, завдяки яким вона точно знайде свою аудиторію.

Звичайно ж, є багато моментів, коли «Outward» дійсно була прекрасна. Незважаючи на всі свої недоліки, вона дійсно дає відчуття підготовки до грандіозної пригоди. Графіка технічно не вражає, але в грі трапляються захоплюючі сюжетні картини.

Платформа: Xbox One, PlayStation 4, Microsoft Windows.

Огляд гри «Outward»