Огляд гри «Waking»

«Waking» – пригодницька комп’ютерна гра від відомого гемдизайнера Джейсона Ода. Видана гра компанією tinyBuild Games. Прем’єра «Waking» відбулася 18 червня 2020 року.

Сюжет гри «Waking»

Перша сцена в грі показує нам хворого, що перебуває в стані коми. Він лежить на лікарняному ліжку, вкритий бинтами з ніг до голови. Пацієнт – це ви. Оскільки ваше тіло зламано і не може рухатися, персонаж, яким ви керуєте протягом всієї гри, є темною, прихованою фігурою. Можливо, це ви в іншому світі? Або ваша душа?

Таємничий голос говорить з вами, кличе вас на ім’я, але на мові, яку ви не розумієте, тому субтитри переводять її для вас. Він запитує вас, чи можете ви відчути, що ваше життя вислизає, а потім дає вам велику мету: примиритися з цим або «вийти на світло». Неясно, чи відбувається насправді історія гри з героєм, або це всього лише хворі думки або сон.

Ігровий процес

Історія пробудження героя, здавалося, починається з того, що ви підете на місію для прийняття смерті і полегшення своєї долі. Вас запитають, чи готові ви померти або хочете продовжити жити. Після відповіді, що хочете жити, ваші місії будуть полягати в тому, щоб боротися з агентами смерті. Вони одержимі ідеєю не дати вам прокинутися, оскільки вважають боротьбу за життя слабкістю.

Інші місії складаються в буквальному відновленні вмираючого людського тіла, наприклад, відновлення нервового моста або пожвавлення нервових рецепторів. Телепорти, які переміщують вас між областями, є аксонами.

Головні вороги, з якими ви стикаєтеся при пробудженні, називаються «Радники смерті». Це істоти, мета яких умовити вас вибрати смерть і не дозволити вам зцілити себе і прокинутися. У них, як правило, тіла в формі людини, іноді з барвистою, схожою на племінні маркування шкірою. Також у них часто бувають голови тварин, або іноді людські голови з рисами тварин.

На початку гри деяких з цих істот можна було побачити, коли вони будували машини, які стануть іншим класом ворогів, що стоять на вашому шляху. Деякі механічні вороги мають колірне кодування, яке визначає їх особливу силу, таку як швидкість руху або більш швидкі атаки. У вас є вимірювач страху, який збільшується при попаданні, а рівень страху визначає силу щитів деяких ворогів.

Карти гри неоднозначно красиві. Вони генеруються випадковим чином, тому ви не можете передбачити, де опинитеся далі. Сяючі помаранчеві поля трави, туманні червоні ліси, темні водянисті печери і так далі. Вони ідеально відповідають тону гри.

Ваш будинок у грі – це палац. Одна кімната в палаці – це ваша лікарняна палата, але в іншій частині є кімнати середньовічного виду і коридори, зроблені з грандіозних кам’яних стін, які наповнюються спогадами про хід проходження гри. У будь-який момент ігрового процесу ви можете повернутися до палацу і перезапустити рівень, вибравши його на мапі прогресу. Пейзаж розуму призначений для того, щоб показати ваш шлях і направити вас у правильному напрямку.

Бойова механіка досить проста, пропонуючи задовільні атаки та захисні прийоми з низьким рівнем майстерності. Основна доступна вам здатність – телекінез. Ви можете підібрати предмет, зарядити його в руці і кинути на ворогів, з яких часто падають різні бонуси при попаданні. Більшість ворогів повинні бути приголомшені кинутими предметами.

Висновок

В цілому, «Waking» – прекрасно продумана гра. Її можна рекомендувати геймеру будь-якого рівня кваліфікації, що шукає унікальний та емоційний ігровий досвід.

Платформа: Xbox One, Windows.

Огляд гри «Waking»